woensdag 18 juli 2007

Woensdag


Ik ben net naar de winkel geweest (alleen!). Daar deed ik voor maar liefst 2,90 euro aan boodschappen.

De lijst:

- 2 flessen wc reiniger (ja, luxeprobleem met 2 badkamers)
- tandenstokers
- nagelschaartje
- afwasmiddel
- 5 sponsjes


Voor de rest heb ik vandaag klarinetles en engels les aan Mickey gegeven. Omdat het goede kennissen zijn van HW's ouders vond ik het niet nodig om betaald te worden. Zij hebben ons de vorige keren in China namelijk ook al goed geholpen. Ze wilden toch iets betalen, dus nu krijg ik 100 RMB per keer(10 euro). Mooi meegenomen. Eigenlijk heb ik vandaag dus voor de eerste keer betaalde arbeid verricht in China! De rest van de dag was(ben)ik heel moe en suf. Waarschijnlijk door alle veranderingen en het constante chinees gebabbel. Zowel het luisteren als het zelf spreken, want het is toch een lastige taal natuurlijk.
Vanmiddag hebben we een uurtje getennist, van 17.30 tot 18.30. Het is nu 20.30 en ik heb nog een rood hoofd, pffffff. Het ging wel al veel beter dan de eerste keer. Toen waren mijn voeten namelijk aan de baan vastgeplakt door de hitte en kon ik echt geen stap verzetten. Nu rende ik weer bijna als vanouds over de baan ;)
Als het goed is ga ik morgen met HW winkelen. Ik ben al 1 keer met m'n schoonmoeder geweest, maar dat is wat onhandig omdat we een heel andere smaak hebben. Zij is natuurlijk ook al in de 60. Hopelijk kan ik wat leuke, dunne broeken kopen. Rokjes zijn ook niet echt je van het in deze weersomstandigheden.
Morgen meer!

Geen opmerkingen: