zondag 15 juli 2007

Telefoonnummer

We zijn hier te bereiken op 0086-20-89085815.
Als je zin hebt om een keer te bellen, kun je het beste eerst naar http://www.teledump.nl/ gaan. Daar kun je een code/nummer voor China vinden. Dit bel je eerst en dan hoor je het tarief. Daarna kun je ons thuisnummer intoetsen. Normaal gesproken kost het dan tussen de 3 en 5 eurocent per minuut. Het is hier 6 uur later dan in Nederland. S.v.p. niet midden in de nacht bellen ;)
Alhoewel we vannacht van 2.00 tot 4.00 uur weer uitzonderlijk wakker waren door de jetlag!
Verder goed nieuws is dat ik reacties op deze blog nu via mijn email binnen krijg. Ha, ik wordt nog een supertechnisch :)
Ik wens je een fijne dag vandaag als je eenmaal opgestaan bent, want ik hoop dat je nu lekker ligt te snurken aangezien het in Nederland 4.32 is.
Bedankt voor alle lieve/leuke/grappige reacties!

3 opmerkingen:

annet zei

hallo joke
super dat je al zo snel een gesprek had. goede start en dat nog wel met een jet lag
groetjes annet

Rieki zei

Gisteren was pap en mam bij ons op bezoek omdat Thei jarig was (en Bert ook). We hebben bij Google Earth naar jullie flat gekeken. Dit is echt een grote stad.

Groetjes
Rieki

Jo en Riny zei

Beste Joke en Hai Wen

We zijn gisteravond terug gekomen van drie daagjes Leuven. Een leuke stad, maar heel wat anders dan jullie huidige woonplek. Fijn dat er ook voor jouw Joke al vooruitzichten op werk zijn. Als je aan de slag kunt, zien we het wel zitten met het wennen aan de nieuwe omgeving.
Het is hier nu ook wat meer zomer geworden, maar wel op een meer aantrekkelijke wijze.

Riny en Jo.