dinsdag 31 juli 2007

Lundi

Vandaag helaas een blogje zonder foto. Ik ben namelijk al 3 kwartier bezig met uploaden, maar het lukt voor geen meter. Het internet zelf is ook nog eens megasloom vanavond.
Morgen is het dan zover: de auditie. Ik hoop maar dat het lukt want de voorbereiding was verre van ideaal; de tijdsdruk (1 miezerig weekje) en ook nog 5 dagen niet optimaal kunnen studeren wegens blaren........Het vooruitzicht om in de grote zaal te spelen, stemt me toch positief. De akoestiek werkt al niet tegen. Waarschijnlijk moet ik rond 10.00 nederlandse tijd spelen.
Vandaag heb ik een beetje kunnen studeren. Toen heb ik voornamelijk rieten getest. Vanmorgen was ik ook nog eens ziek, zwak en misselijk. Dat duurde gelukkig maar tot 14.00. Volgens de experts hier is dat ook een reactie op het nieuwe klimaat (de andere reactie was blaren). Ik vond het eigenlijk een beetje laat na 17 dagen, maar het blijkt toch zo te werken.
Het chinese eten stond me niet zo aan vandaag. Bij het avondeten heb ik alleen rijst met groenten en een heel klein beetje vis gegeten. Er was ook eend met tarot maar dat zag er niet zo smakelijk uit. Gelukkig ligt er naast de compound een pizzacafe! De pizza hawai smaakte heerlijk :) Door alle computersloomheid is het al laat geworden (23.22). Ik ga maar eens richting bed.
Niet vergeten te duimen morgenvroeg he!

3 opmerkingen:

Madeleine zei

Hallo Joke,

Je bent toch niet ziek geworden van die kip van gisteren?
Ik zal voor je duimen morgen. We hebben de Xinghai concertzaal op internet bekeken, ziet er sjiek uit! Heeeeeeeel veel succes morgen!!!

Groetjes,

Madeleine en familie

Paul en Annemie zei

Hoi Joke,

Wij zijn net terug van vakantie (zwitserland, 12 dagen), dus hadden we veel te lezen op jou weblog. Ik hoop voor jou dat de temperatuur vlug naar beneden gaat,dan zul jij je waarschijnlijk ook snel wat beter voelen!!
Heel veel succes morgen,
Groetjes Paul en Annemie
p.s. Leuk kapsel

Anoniem zei

Hey Jo,

Suc6 2mrow,zal helemaal goed komen!!

grtz Niki,Killer en Rex en me natr.