maandag 16 juli 2007

Maandag

Vandaag heb ik drie kwartier aerobic gedaan. Zonder airco......met alleen maar chinezen....maar die hadden het gelukkig ook bloedheet. Er is op die plek ook een fitnessruimte, maar die apparatuur is nogal..... uhm, oud, aftands en ouderwets. Dan maar aerobics en vanaf morgen ook yoga, samen met de moeder van HW. Ze hebben een 50 ritten kaart gekocht. Als die op is, ga ik waarschijnlijk op zoek naar een andere, iets technolgisch geavanceerde, sportschool. Zelfs het computertje dat de tijd bijhoudt op de crosswalker deed het niet. Jongejonge.
Het is nog altijd plakkerig weer. Zelfs als je zit te niksen moet je al zweten. Moet je nagaan, ik ben al blij met een airco die op 28 (!) graden staat. Mijn schoonouders zijn nogal (lees;heel erg overdreven) zorgzaam. Ik heb zelfs zelfgemaakte sojamelk gekregen een "milkshake" te maken. Het is nu 19.00 en het wordt snel donker. Vandaag heb ik wat niet geheel legale DVDtjes gekocht. Ze zaten wel netjes in een zakje hoor ;) O.a. Transformers en Ghostrider. Ze kosten wel 50 eurocent per stuk.
Doei!

Geen opmerkingen: