zaterdag 21 juli 2007

Zaterdag

Tadaaaa! Hier onze waterzuiveraar. Het apparaat linksboven is om bestek en kommetjes enzo te desinfecteren. Het onderste deurtje van de waterzuiveraar is ook een desinfectiekastje. Er kunnen ongeveer 4 mokken in.
Het was erg vreemd weer vandaag. Het heeft de hele middag gedonderd, maar niet geregend. Het waait wel lekker hard.
De tweede yogales vanmiddag viel erg mee. Ik heb nu ook geen pijn. Na de yogales heb ik ook nog even getennist, met HW en een vriend. Ik kan zijn baantje overnemen voor een tijdje. Ik ga dan op dinsdag- en donderdagavond 1,5 uur engels les geven. Een soort vakantiebaantje eigenlijk. Nou ja, dan heb ik wat te doen he? Morgenvroeg (8.15, dat is wel echt morgenVROEG toch, hou er rekening mee dat het zondag is!) ga ik met HW's ouders en wat kennissen yam cha. Daar wordt ik aan die kennissen voorgesteld. Ik ga hun kinderen ook engels leren. Het is de bedoeling dat ik lesgeef totdat ik een echte baan kan krijgen. Op deze manier leer ik ook wat meer mensen kennen. De twee keer uiteten vandaag waren weer geslaagd. Ik zal wel flink moeten yoga-en en aerobicsen om al dat lekkers te kunnen verwerken.
Ik vind het leuk om reacties binnen te krijgen. Als je niks invalt vind ik een "hoi" ook leuk ;)

4 opmerkingen:

Carla zei

hoi hoi,

ik zal het ff dubbel zeggen 1 x voor jou en 1 x voor haiwen,

ik net je berichtjes gelezen. Het is eigenlijk wel raar. je moet naar China verhuizen om meer contact met sommige mensen (ikke) dus te krijgen. Maar tja ik vind wel leuk om je dagelijkse berichtjes te lezen. Ik ga proberen ze per week bij te lezen en laat dan berichte achter. Morgen komen opa en oma als als 1 van 2 tenminste niet ziek wordt. Dan gaan we ook uit eten met hun, dus ook wij laten ons lekker verwennen . Verder is het weer hier lekker op een enkele hoosbui na dan. Ben nog even bij Samantha geweest gisteren.Ja hoor uit gegeten bij Christof Hi HI (lui huiswijfie he ) en dus voor de koffie bij haar binnengewipt. We waren op bezoek geweest in Ziekenhuis bij neef van mat die hebben een tweeling gekregen op 13 juli jl. Echt 2 kleintjes maar wel leuk om te zien.
Zeg je bent nog goedkoper uit met je dvd s dan mijn zelfgebrande HIHI

Ga er nu eenpaar branden.

Groetjes van ons allemaal en tot schrijfs xxx

Anoniem zei

Hoi Joke!!!
Ben net terug uit Toscane (poepiebruin en het was er ook behoorlijk warm, gemiddeld 40 graden) en zie opeens je blog! Wat een gave verhalen zeg en wat leuk dat je al een beetje inkomen hebt ;-). Ben benieuwd wat je nog meer meemaakt en wens je nog veel succes en plezier daar!
Groetjes uit Berlijn,
Giselle

Maya zei

He Jo

Jesu wat een luxe zeg.. maar nu ik die waterkoeler zie, zie ik dat het gewoon zo´n ding is wat in de meeste kantoorpanden staat. Maareh, even iets over je adres: staat er nu in het chinees jullie naam eral bij?
Hoe gaat het met HW en zn nieuwe baan? Is hij op tijd thuis voor het eten ;)?

groetjes \maya

marieke zei

Hoi!

Tjonge, je bent al behoorlijk gewend in China. Echt leuk om steeds te lezen wat je allemaal doet op een dag. Volgens mij heb je het best naar je zin. Als je nog goeie yoga-moves hebt, hoor ik het graag. Kan ik hier ook een beetje ontspannen.....
Morgen vroeg gaan we met vakantie. De auto staat helemaal strak!! Gezellig met Birte en de tent op zoek naar mooi weer ergens in Europa. Wel 3! weken.
Dus als we terug komen is er vast weer heel veel gebeurd op je blog.
groetjes en tot snel
Marieke (en Peter en Birte)