zaterdag 28 juli 2007

Xinqi lieuw

Wauw, alweer 2 weken en een dag in China! Dinsdag komt ook hard dichterbij. Ik wordt alleen niet goed van het studeren zonder daadwerkelijk te blazen. Mijn lip is er nog redelijk ernstig aan toe. Goed moment om een enorme blaar te ontwikkelen zeg......Schijnt ook met de omschakeling van klimaat te maken te hebben. Iets met teveel hitte ofzo, pffffff niet dat het helpt om dat de weten, zucht & diepe zucht. Vandaag hebben we 2 keer uitgegeten want HW's moeder had "vrij" vandaag. Het was wel lekker, maar ik had toch meer zin in een patatje en een kroket. En zowieso doet eten ook pijn aan m'n blaar. Vanmiddag maar weer eens naar yoga geweest. Ik weet zeker dat somige bewegingen fysiek onmogelijk zijn, ware het niet dat een paar mensen de lerares toch nadoen.......Dadelijk gaan we even Hell's Kitchen kijken. Niet omdat ik het spannend vind ofzo, maar omdat het in het engels is. Dat is werkelijk heerlijk om te horen voor mijn overspannen oren. Echt waar, niet alleen hoor je hier de hele dag chinees, maar ook lawaai en nog meer lawaai. Af en toe kan ik er al tegen, maar soms ook niet. Morgen ga ik eindelijk weer eens mahjongen, ik hoop dat ik het nog kan!

Geen opmerkingen: