vrijdag 27 juli 2007

Xinqi wu

Vandaag ben ik weer even gaan winkelen met HW. Ik heb nette schoenen en een blouse gekocht voor de auditie. We zijn met de taxi gegaan en de chauffeur was erg grappig. Hij vroeg aan HW:"Waar komt die buitenlandse vandaan?" En toen gaf ik natuurlijk zelf antwoord:"Nederland, Amsterdam". Na de eerste verbazing van de chauffeur wist hij te vertellen dat hij de film "Het amsterdamse waterspook" gezien had. Voor degenen die 'm nog niet doorhebben dat is "Amsterdamned". Grappig he? Voor lunch hebben we weer sushi gegeten bij dezelfde keten maar een ander filliaal. Toen weer snel naar huis om te studeren, nog maar 3 dagen om te oefenen! Om 16.00 ben ik met de moeder van HW naar yoga les gegaan om alle vastzittende spieren eens goed los te trekken. Dat is wel nodig....mm, beetje vastzittende schouders van het oefenen enzo....enigzins, toch wel, een beetje.....Na de les voelde ik me weer lekker los. Ik zal de komende dagen nog een paar keer gaan om eventuele zenuwen in goede banen te leiden en RUSTIG EN ONTSPANNEN te blijven ;)
Nu zit ik met een laptop op de bank naast HW, die "Transformers" aan het kijken is (ik eigenlijk ook....). Groetjes en tot morgen!

Geen opmerkingen: