woensdag 25 juli 2007

Xinqi san

Hoi!
Ik heb vandaag bijna de hele dag gestudeerd en muziek geluisterd. O ja, ik hoef gelukkig niet de hele "vuurvogel" te spelen, maar wel het rottigste snelle rotstuk: variation de l'oiseux de feu. En het gehele snelle gedeelte van Daphnis.....gelukkig valt het begin wel mee, na de esklarinet versie :) Voor de rest weinig nieuws dus. Ik ga nu even een filmpje kijken met HW en relaxen, want morgen wordt het weer een drukke dag. Om 10.00 komt dat ene jongetje wat er niks van snapt (zijn engelse naam is Dale) en 's avonds moet ik weer naar de YWCA lesgeven. De rest van de dag ga ik maar weer oefenen.......ik hoop dat mijn embouchure morgen weer hersteld is. Lekker hoor, opeens vol moeten studeren met een vakantie-embouchure (niet dus!).

1 opmerking:

Ilse zei

pffff.... vuurvogel is stom! Ik moest ook hele Daphnis en vuurvogel voor Orkestspeltentamen doen... ik kan leukere dingen bedenken... maar goed... ff doorbikkelen, en dan laat ze maar eens wat horen!

Bedankt nog voor je mailtje!

X Ils