vrijdag 27 juli 2007

Xinqi shi

Guangzhou by night....
Auw, gisteren toch te veel geoefend. Ik geloof dat ik een gekneusde lip heb. Ik heb wel een beetje kunnen spelen, maar niet veel. In plaats daarvan heb ik veel naar de muziek geluisterd met de partijen erbij. Hopelijk is dat ook een goede studiemethode :S De les met Dale vandaag ging iets beter dan vorige keer. HW was ook in de kamer dus als hij er echt niks meer van snapte, kon HW even in het cantonees ingrijpen. Dat werkte wel goed. Vanmiddag hebben we lunch besteld. Een singapore mie en een rijststicks met bief. In totaal kwam deze actie , inclusief bezorgkosten, uit op een totaal van 1,60 euro. Hahahahahahahahahahahahaha! Vanavond heb ik ook weer engels les gegeven. HW's vader kwam me ophalen, want ik ken de weg nog niet en ze zijn bang dat ik anders verdwaal. In dit geval was ik het wel eens met deze beslissing. We zijn samen met de bus teruggekomen. Daarna heb ik dit berichtje achtergelaten. Voor de foto heb ik trouwens erg veel moeite gedaan, want het is de enige die niet te erg bewogen was. Geen slecht uitzicht zo uit de woonkamer he?

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Joke, ik heb jouw webblog in mijn favouriten gezet. Leuk om te lezen wat je allemaal uitspookt daar in het verre China. Sjiek dat je al snel auditie kunt doen en je mogelijk al snel aan de slag kunt met wat je altijd graag hebt gedaan: muziek maken. Ik zal regelmatig op je webblog kijken en lachen om de grappige verhalen!

Groetjes uit Einighausen

Sandra