zondag 22 juli 2007

Zondag

De week is vol! Mmm, nu moet ik weer nieuwe titels gaan bedenken. Gelukkig ken ik nog wat andere talen ;). De yam cha van vanmorgen was wel OK. Ik had niet zoveel honger en het merendeel van de conversatie was in het cantonees. Ik heb dus wat zitten te luisteren. Het probleem was alleen dat wanneer ze me wat vroegen ik er helemaal uit was. Niet zo handig dus. Haiwen was op het dak van het restaurant aan het tennissen met mensen die op het internet afgesproken hadden. Hij is wel heel even langsgekomen. Na het eten zijn de mensen naar onze flat komen kijken. De mevrouw heeft nu de oude baan van HW's moeder.
Ik was vanmiddag van plan om te gaan sporten, maar ik was echt te moe. We hebben maar met de airco aan een filmpje gekeken. Ook chinees leren ging vandaag niet, ik kon gewoon niks onthouden :( Vandaag maar op tijd naar bed, denk ik zo.....het is nu 22.04. Morgenvroeg om 10.00 komt het zoontje van die mevrouw hiernaartoe voor engels les. Ik ben benieuwd, want hij was vandaag tijdens de yam cha mega verlegen. Dat wordt me nog wat! Ik zal wel proberen een uur vol te maken. Net heb ik met Qiang (HW's zus) samen de laatste aflevering van America's next topmodel gekeken. Dat was wel grappig en heerlijk in het engels! Nou, nu ga ik maar even douchen en daarna slapen. Hopelijk ben ik morgen niet zo suf meer.
Groetjes uit Guangzhou!

2 opmerkingen:

Ilse zei

He Joke en Haiwen!

Jullie hebben al veel gedaan zeg in de 1e week... gunnen jullie jezelf ook genoeg rust om een beetje bij te komen van alles enzo?
Veel succes voor aankomende week!

Ilse

annet zei

hallo joke
heel veel succes met de engelse les die je gaat geven aan dat jongetje.
in gezelschap van jou kan niemand lang verlegen blijven.
groetjes