dinsdag 7 augustus 2007

Δευτέρα

Vanmorgen heb ik weer driftig chinees geleerd, ik blijf de intonaties irritant vinden.... Maar ja, het gaat al wat beter. Na de lunch (nasi en een fruitshake) ben ik weer naar yogales geweest. Blijkbaar was de lerares het niet eens met de nieuwe 1 uur regel. I.p.v. anderhalf uur hadden we nu 1 uur en drie kwartier les. Dat was wel heftig. Ik heb vergeten om Hw's moeder te vragen of zij nog iets vernomen heeft van de oorzaken van deze lange les. Ik heb nu behoorlijk spierpijn want de lerares vond het nodig om mij helemaal dubbel te duwen bij een of andere oefening :s
Hehe, misschien ga ik morgenvroeg om 9.00 maar niet. Ik heb vanmiddag namelijk ook nog een uur met Hw getennist.
Het is trouwens helemaal, compleet, 100% en absoluut uitgesloten dat ik naar mijn werk kan gaan fietsen. Het schijnt veel te gevaarlijk te zijn........Zo zouden de stadsbussen fietsers expres van de weg duwen. Het is maar 4,5 kilometer hiervandaan.
Dale is vandaag weer voor les geweest en het was weer iets minder hopeloos, misschien komt het ooit nog goed met zijn engels.
Tot zover weer, laat ff een krabbeltje achter en tot morgen!

3 opmerkingen:

Madeleine zei

Hey Joke,

Net terug uit het zwembad. Het is hier nu al 3 dagen geweldig weer, waaw!!:P Maar...... het onweer is al onderweg. Gelukkig heb ik nu wel weer een lekker kleurtje:)
Ow ja, vanavond gaan de repetities weer van start, dat zal waal 'n gebraggel waere.....;)

Groetjes,
Madeleine

Anoniem zei

He Jo

Ja het weer is ook weer heeeeeeeeeerlijk hier..We hebben eindelijk onze vakatie geboekt! 1 september gaan we 3 weken naar California USA. Lekkerrrr..
wanneer begin je nou precies met je 'werk'?
Hoeveel dagen in de week is het?
groetjes Maya

Anoniem zei

In het grieks... zo, doe maar ruig! ;) Ik ga ervan uit dat er ook echt maandag staat, want de dagen van de week heb ik helaas nooit geleerd. ;)
Jammer dat je niet naar je werk kunt fietsen. Wat wordt het dan? Een eigen autootje? Of is dat nog gevaarlijker?

Groetjes, Cyrina