maandag 6 augustus 2007

Dimanche

Hoi! Ik heb gezien dat jullie eindelijk ook eens een lekker zonnig dagje hebben! Lekker hoor, ik hoop dat jullie ervan genoten hebben. Kun je je voorstellen dat het hier 's nachts zo is als nu in Nederland overdag? Gek gevoel is dat he? Het koelt hier 's nachts maar een paar graden af. Meestal is het dan 28 graden. Vanmiddag gingen we uiteten voor Qiangs verjaardag. Het plan was om naar een japans/koreaans restaurant te gaan. Toen we daar aankwamen bleken meer mensen dat plan te hebben. We kregen wachtnummer 41. Toen gingen we maar eens informeren welk nummer aan de buurt was. Uhmmmmm, nummer 1 was nog niet eens afgeroepen. We zijn maar weer in de taxi gesprongen om naar een ander, volledig japans (ja, erg he.....) restaurant te gaan. Daar hebben we vervolgens heerlijk gegeten. Sashimi, sushi, soep, noodles en nog wat andere dingen. Daarna ben ik met Hw alleen nog even gaan winkelen. Ik heb een portemonnee gekocht (Garfield, 2.80 euro), wat speldjes en frutsels (6.00 euro) en wat kleren; 2 t-shirts en een korte broek (Edc van Esprit bij elkaar 39 euro, duur he, hihihi). Die kleren van Esprit zijn bijna net zo duur als in nederland. Gelukkig waren ze in de uitverkoop voor 50%. Om 17.00 ben ik met de moeder van Hw weer naar yoga geweest. Jammer dat ik niet eerder op zondag ben geweest; de leraar was namelijk erg leuk ;) Hw vond dat trouwens minder geslaagd, hahaha!

Geen opmerkingen: