vrijdag 24 augustus 2007

星期四

Hallo allemaal! Hoe gaat het ermee in het Verre Westen?
Vandaag wat info over de yoga lessen. Ik kan het sportcentrum zien liggen vanuit onze slaapkamer. Het ligt vrij dichtbij (vanaf de 35ste lijkt alles dichtbij, dat is nogal verradelijk).

Als je aankomt moet je je pasje afgeven. Je krijgt dan een bandje met een nummer. Dat nummer is voor het kluisje dat je mag gebruiken. Je moet wel je eigen slot meenemen. De leszaal is van de fitnessruimte gescheiden door een half muurtje. Ernaast ligt nog een zaal, waar vaak aerobics gegeven wordt. Zie je het al voor je? Aan een kant het lawaai van het fitnessen (wat meestal wel meevalt) en van de andere kant vette housebeats om op te springen..... De leraren zetten wel altijd een ontspannend muziekje op, maar dat heeft dus niet zoveel effect, vooral niet als je ook het lawaai van de ventilatoren meerekent. Ik kan nu onderhand de stem van de leraar wel ontwaren. De eerste paar lessen verstond ik door alle lawaai helemaal niks. Nu versta ik het al beter, omdat het vaak hetzelfde is: "rug recht, rustig ademen, strekken".

Vandaag hebben drie mensen prive les gehad: Dale (engels), Mickey (klarinet, met een gezellig telefoontje tussendoor;) en Liang (een jongen die ik via mijn YWCA avontuurtje heb leren kennen; engels). Ze komen allemaal bij mijn thuis, dus dat is wel relaxed.

Verder heeft het orkest nog gebeld dat ik maandag i.v.m. mijn verblijfsvergunning en het orkestbeleid op medische keuring moet. Mmmmm, als ik ergens wel een hekel aan heb.......Blijkbaar moet dit elk jaar. Of moet ik zeggen "mag" want het orkest betaald.

Oh, nog wat grappigs; ik heb net "Top Gear" gezien, altijd leuk!

Nou, slaap lekker straks en laat nog eens wat horen/lezen!

Geen opmerkingen: