dinsdag 28 augustus 2007

понедельник

Adidas en Mc Donalds.....op de voorgrond een politie auto
In China staan oud en nieuw kriskras door elkaar. Links zie je een pilaar van een hypermodern hoog gebouw. Recht in het midden de oude stijl huizen.









Zo, ik ben vandaag medisch helemaal doorgelicht en gescand. Dat ging allemaal prima, alleen het bloedafnemen deed dit keer erg pijn :( Om 8.30 moest ik me melden bij het kantoor van het orkest. Vanuit daar ging een mevrouw van het orkest mee naar het "testcentrum". Lekker luxe met een auto van het orkest. In het centrum wilden ze maar liefst 5 pasfoto's hebben. De voorraad die het orkest aan pasfoto's heeft opgebouwd, wordt al snel minder. Na een tijdje wachten gingen we (Hw en ik) naar boven voor een prik en scan rondje over de 2de verdieping.
Toen ik klaar was gingen we met de auto terug richting kantoor. Wij zijn onderweg afgezet om iets te gaan eten, want ik mocht natuurlijk niet ontbijten vandaag. We zijn bij een vrij exclusief restaurant geweest, waar we een keer eerder gegeten hebben. Het was vandaag ook weer superlekker. De totale schade, inclusief een papaya-sinaasappelsapje, bedroeg 10,30 euro.
Het was de bedoeling dat we met de bus naar het kantoor zouden gaan. Er was alleen een probleempje: de bus was zo vol dat de chauffeur niet eens de deur opendeed.....Dit was de snelbus die we moesten hebben. De volgende bus op dezelfde lijn zou een langzame zijn en dan zouden we zeker te laat komen, als we überhaupt de bus in zouden komen. We hebben dus maar een taxi genomen (2,30 euro).
Vanmiddag heb ik een filmpje gekeken op de bank. Nog even genieten van het feit dat ik nog heel even vakantie heb!
O ja, onze auto is een Nissan Geniss. Dag!

1 opmerking:

Unknown zei

Aardig autootje....is die voor het hele orkest ?????

http://www.youtube.com/watch?v=mbBEkOKdzvs