vrijdag 31 augustus 2007

четверг

Hallo! Vandaag zijn Hw en ik voor de afwisseling maar eens gaan winkelen. Het is nu de laatste ronde van de uitverkoop. De totale schade viel best mee vandaag. Ik heb wat t-shirts gekocht (allemaal rond de 5 euro), 2 concertblousen (samen voor 22,30 euro) en twee paar schoenen (per paar maar liefst 3,80 euro!!!!!) Hw heeft een t-shirt (7,20 euro) en een hele dure spijkerbroek (10 euro) gekocht. Het is nu 14.34. Straks ga ik weer naar yoga. Peiling en Karry gaan als het goed is ook. Meteen na de les ga ik bij Hw's ouders eten. Hw eet niet mee vandaag want hij gaat vanaf 19.00 tennissen. Morgen gaan we onze nieuwe auto ophalen. We gaan dan meteen op bezoek bij Hw's oom (de broer van de moeder van Hw). Hij woont namelijk nogal ver weg.
Dat wordt weer uiteten met een hele groep mensen. Ik weet niet precies wie allemaal. Qiang heeft morgen dus vrij genomen, want zij is de enige met een Chinees rijbewijs. Ik hoef nog niet zo nodig en Hw heeft nog geen verblijfsvergunning. Mijn verblijfsvergunning is al bijna helemaal rond. Ik ben nog sneller dan een ex-Chinees......
Op de foto zijn we dvdtjes aan het uitzoeken. De winkel is nogal uhm.......(vul zelf maar iets in!)
Doei!

1 opmerking:

Anoniem zei

Fijn dat de foto's nu zo groot zijn als je ze aanklikt, dan kun je de kleuren en scheuren in die winkel bewonderen...
Leuk kapsel trouwens! En veel plezier voor maandag.

Groetjes, Inge