zondag 19 augustus 2007

Saturday

Hallo allemaal! Waarschijnlijk komt typhoon Sepat morgen op bezoek......zoals het er nu uitziet, krijgen we alleen met de rand te maken. Hw is niet blij, want hij heeft een tennisdag gepland morgen. Er wordt hier nagenoeg nooit binnen gespeeld. De binnenbanen die er zijn, zijn bijna net zo duur als in Nederland.
Vanmorgen ben ik bij Dale thuis geweest, hij woont in gebouw A8. (Wij wonen in A5 en mijn schoonouders in A10.) Ze hebben een massagebed, dat ik even getest heb. Ik weet niet of mijn schouder daarvan pijn doet, of van de yoga.
Het was voor de afwisseling eens lekker warm vandaag, een graad of 33. Het bliksemt nu al een hele tijd. Het dondert echter nagenoeg niet en het regent ook niet, heel vaag! Hw is nu dus wel blij, want hij staat met een vriend te tennissen. Ik zal zo eens omlaag kijken of hij goed zijn best doet. Van dat warme weer wordt je trouwens erg suf, pffffff. Nou ja, niks aan te doen (behalve de airco aanzetten dan). Overdag redden we ons met een ventilator. Dat is prima uit te houden.
Heel veel groetjes en tot de volgende keer maar weer!

2 opmerkingen:

Paul en Annemie zei

Hoi,

Wat leuk dat HW beneden staat te tennissen. Heb je een goede verrekijker?

Groetjes Annemie

Anoniem zei

Hallo!

Tja, met Sepat ben ik ook niet zo blij. Stefan vliegt nl. vanavond naar Taiwan... :(
Sterkte ermee!

Groetjes, Cyrina