vrijdag 3 augustus 2007

Vendredi

Nou, ik heb redelijk geslapen vannacht. Tot 2.00..........toen werd ik opeens weer wakker. Ik heb wat liggen te lezen tot een uurtje of 3.00. Daarna heb ik wat geslapen en wat liggen te draaien. Ik voelde me vandaag wel al wat energieker. Gelukkig maar, want dat suffe gedoe bevalt me voor geen meter. De papieren zijn naar het orkest gebracht. Morgenavond gaan we naar het slotconcert van de "Canton summer academy" luisteren. We hoeven de kaartjes uiteraard niet te betalen ;) Vanmiddag zijn 4 leerlingen gekomen om engels te leren. Ik geloof niet dat ik al verteld had dat mijn avontuur bij de YWCA al snel afgelopen was wegens bureaucratische rompslomp. De hele cursus is zelfs gecancelled. Nu komen er een paar leerlingen van de groep naar mijn huis toe voor les. Dat is voor mij natuurlijk helemaal handig! Morgen komen er weer 3. Voor de rest heb ik me rustig gedragen vandaag; wat gelezen en gecomputerd. Ook heb ik met de opa's en oma's en een vriendin van me gebeld. Dat was erg gezellig. Ik moet zo langzamerhand maar eens een agenda gaan kopen. Zeker voor in september. Hw's moeder vertelde mijn dat alle lessen op de sportschool vanaf maandag nog maar 1 uur duren in plaats van 1,5. Als ik het dadelijk druk heb, is dat misschien wel handig. Hw en Qiang gaan morgen voor een auto kijken. Ik ben benieuwd........

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Joke,
mijn locale vreetschuurchinees heeft mij de correcte uitspraak van Guangzhou geleerd...maar ja, na een portie nr.269 (voor jou: Yie hiong nyok) ben ik dat weer vergeten ;)
Ook zei men dat het wel zeker errug koud kan worden ! Jawel....In hartje winter moet je toch rekenen op zo'n graad of 8C ,poeh poeh !!

Okee ik ga lekker uitbuiken... Tjuus ! Of zoals ik tegen "de chinees" zeg : hoye !

Bert.

Sandra zei

Hoi Joke,

superleuk je website. Gefeliciteerd met je baan in het orkest. Ik verwacht dat je de sterren van de hemel speelt. Niet allemaal natuurlijk. Ik denk dat je het wel naar je zin heb daar. Het is natuurlijk wel wennen zo ver van dat kikkerlandje. Stoer dat je engelse les geeft. Nou ik volg je avonturen.

Groetjes Sandra.

Unknown zei

als je dan toch een agenda gaat kopen: ik hoop volgend jaar op 4 en 5 april op bezoek te komen! (28 maart - 3 april zit ik dan in Kyoto Japan)