woensdag 12 september 2007

火曜日

Hier links het Xinghai yinyueting gebouw aan de achterkant. Ik loop een eindje de straat in en kan dan door de artiesteningang naarbinnen. De dirigent was lekker kritisch vandaag. Dat is erg fijn want dat heeft dit orkest nu nog nodig. Vooral dynamiek en samenspel kwamen aan bod.
Roddy heeft momenteel les van Qiang. We zijn net terug van het avondeten bij Hw's ouders. Daarvoor hebben we een uurtje getennist, met Hw. Nu ben ik echt supermoe want ik ben namelijk verkouden. Het is dan niet echt relaxed om in een ijskoude repetitiezaal te moeten zitten. Ik was wel voorbereid; ik had een dik vest bij me. Echt raar, dat je kleren moet aandoen als je naar binnen gaat......Dat is precies het omgekeerde van de Nederlandse situatie. Het is ook niet echt handig: je moet meer meeslepen, want aandoen is geen optie.

1 opmerking:

Unknown zei

Hei Joke,

nu maar hopen dat die verkoudheid niet doorzet. Beterschap in ieder geval en mocht je nog klarinettisten nodig hebben, is Jo B misschien een optie.

Greetz,
Marc.