zondag 16 september 2007

土曜日

Hier een foto gemaakt vanuit het zijraam van onze slaapkamer. Momenteel kijk ik naar het synchroonspringen in Nanjing. Dit in het kader van energiebesparing voor het concert vanavond. Ik voel me al stukken beter. Alleen zitten mijn oren nog dicht.....dat was wel een interessante ervaring vanmorgen op de repetitie. Qiang heeft mij gebracht. Ik heb eerst de andere twee stukken voor vanavond in de zaal beluisterd. De dirigent speelt zelf solo in een celloconcert van Haydn. Qiang is mij ook weer komen halen, daarna hebben we haar ouders geluncht. Ik ben nu alleen thuis, want Hw is uiteraard weer eens aan het tennissen. Hij komt waarschijnlijk over een half uur terug. Vanavond gaan we om 18.30 eten. Om 19.00 brengt Qiang mij naar Xinghai (de concertzaal), ze heeft vandaag taxidienst ;). Het concert begint om 20.00. Ik ben pas na de pauze aan de beurt.
Ik ben nu "Tuedays with Morrie" aan het lezen, een erg mooi boek. Jammer dat de mooie boeken altijd zo snel uit zijn......

Geen opmerkingen: