zaterdag 15 september 2007

木曜日 en 金曜日

Hallo, ik ben ziek :( Megazwaar verkouden, tegen griep aan. De repetities vanmorgen en gisteren waren dan ook geen pretje. Zodra ik moet blazen wordt ik draaierig. Ik moet ook om de maat ademen, dus van zinnen maken komt ook niet veel terecht. Ik moet wel zeggen dat het vanmorgen een haartje beter ging dan gisteren. Morgen concert....... Na de repetitie vandaag en gisteren heb ik alleen maar uitgerust op de bank of op bed. Dat was ook niet zo nuttig, want ik was net te wakker om te slapen maar te suf iets te doen, jongejonge. Ik ben helemaal volgepropt met Chinese anti verkoudheidmedicijnen. Hopelijk doen die snel hun werk. Het is nog altijd 31 graden buiten en ik heb het nu dan ook heet. Momenteel staat Mtv aan, dan is het lawaai van buiten niet zo indringend.
Waar zijn jullie allemaal mee bezig de laatste weken?
Hoije en snifsnotter,
Joke

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hey Joke,

shit dat die verkoudheid toch heeft doorgezet. Zo zie je maar dat zelfs goed weer niet bestand is tegen verkoudheid. Wij zijn hier druk bezig met de organisatie voor het drumbandconcours van zondag a.s. Morgen beginnen we met de opbouw van de zalen en dan is het zondag D-Day. Hopelijk verbetert je gezondheid nog voor het concert. Moet er niet aan denken dat je dadelijk naar lucht ligt te happen op het podium. Daar zullen we maar niet aan denken.

Greetz en nogmaals beterschap,
Marc.

Unknown zei

heej Joke,

Wat vervelend voor je dat je zo erg verkouden bent!! Zoals Marc al zei, zondag begint het drumbandconcours en ik moet dan ook helpen. (materiaalwagens door een slagboom loodsen :p) denk dat het leuk wordt!
hartstikke veel beterschap,

Mieke