zaterdag 8 september 2007

Freitag

Vandaag is het weer heet. Het is twee dagen redelijk aangenaam geweest; rond de 29 graden (ja, sorry, ik weet het..). Nu is het weer dik over de 30. Het goede nieuws is dat het 's nachts begint af te koelen. Dat is wel lekker. We hebben de laatste 3 dagen de airco niet aan gehad. Ik ben ont-zet-tend duf vandaag, echt niet normaal. Ik ben net gewoon in slaap gevallen en er is een grote kans dat ik zo weer verder ga slapen. Echt zo'n mega sloom warm weer gevoel heb ik. Yoga om 16.00 gaat dus niks worden.
De repetitie was wel OK en duurde maar tot 12.05. De bus terug was dit keer redelijk vol, maar het was wel te doen.
Morgenvroeg hebben we nog een doorloop en dan morgenavond het eerste concert. Ik heb vandaag mijn partij voor volgende week opgehaald: 2de in de 4de symphonie van Mendelssohn. Echt supermakkelijk, wel heel veel staccato. Oefenen we dat ook nog eens ;)
Om 20.00 komt Dale langs voor Engelse les. Mijn twee nieuwe leerlingen (hun moeders spelen in het orkest) komen volgende week zondag. Er komen zo nu en dan al wat meer orkestleden een praatje met me maken, dat is wel gezellig. Ik ga nu met de ventilator aan op de bank liggen en hopen dat dat 10.000 kilo gevoel weggaat met wat rust!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha! Freitag! :p

Flinke blog zeg! Geweldig dat je elke dag wat opschrijft en ongelooflijk wat je allemaal meemaakt! Soms kijk ik anderhalvew week niet en dan heb ik echt flink wat te lezen, hihi. Echt ontzettend gaaf dat je die baan daar hebt gekregen en dat je daarnaast ook nog engelse les geeft. Leuk!

Ganz liebe Grüße aus Berlin,

Giselle

Anoniem zei

Toi, toi, toi, morgen! Zet hem op!
Maar dat zal vast en zeker wel goed komen! ;)

Groetjes, Cyrina

Ilse zei

Irritant dat die andere klarinetflippo's niet mooi blazen...
maar hopelijk steken ze i.d.d. wat op van jou! Tjah... en anders pest je ze weg... en dan komen wij je wel helpen!

X Ils