zondag 9 september 2007

Samstag

Dit zijn Roddy en ik bij Ichiban sushi. Qiang is er ook, die heeft de foto gemaakt. Qiang is ons na de repetitie op komen halen. Qiang gaat Roddy Chinees les geven en we zijn vandaag een lesboek gaan uitzoeken. Uiteraard moesten we eerst even lunchen. De lunch was erg gezellig maar het vinden van een lesboek wat minder:

Dit is de rij bij de kassa.......We hebben toen we naar de winkel toegelopen zijn in een menselijke file gestaan. Een stuk van een meter of 50 heeft 10 minuten geduurd. Gelukkig bleef iedereen rustig. Zelfs Qiang had dit nog nooit eerder meegemaakt.
Het concert vanavond ging wel goed. Het was wel te merken dat er veel nieuwe blazers zijn; het was nog niet echt een eenheid. Gezien de omstandigheden was het een goed concert. Voor de pauze was er het 3de pianoconcert van Rachmaninov. Daar heb ik backstage weinig van meegekregen omdat het bestuur van het orkest zat te kletsen. Op een gegeven moment ben ik maar wat mee gaan kletsen, weer een beetje Chinees geoefend dus. Morgen om 19.30 komt mijn nieuwe Engels leerling al. Hij had zijn moeder (een violiste) gevraagd of hij morgen kon beginnen i.p.v. volgende week. Wat mij betreft geen probleem! Enthousiaste leerlingen zijn altijd leuk.
Op dit moment staat de film "Shanghai noon"op.

2 opmerkingen:

Jo en Riny zei

Je zou toch weer zo terug verlangen naar V&D in Geleen, Spanjaard en dergelijke zaken.

We merken, dat alles nog redelijk naar wens verloopt. Pap Janssen vindt het nog steeds verbazend, dat het zo gemakkelijk om van iemand op zulke grote afstand informatie tte krijgen. Ik heb opa en oma Janssen de blogs van de laatste twee weken weer uitgeprint.
Zij lezen het met interesse.

Jo

Unknown zei

Haha...hier hoef je je niet af te vragen of je toch weer in de verkeerde rij staat...maar weet je het zeker!