woensdag 26 september 2007

Martes

Hier de ingang van de compound.
Dit affiche is speciaal voor het mid autumn festival van vandaag. Zoals je ziet al geheel in Olympische stijl met de poppetjes voor Beijing 2008.
Vanmorgen kon ik eindelijk weer eens naar de yogales. We hebben een hele coole nieuwe "move" geleerd; een soort hurkzit waarbij je alleen op je handen staat. Ik kon het wel een beetje, maar heel kort.
De repetitie vanmiddag bestond uit het doorjassen van alle stukken voor morgen. Niet echt heel nuttig dus. De eerste klarinet gaf weer eens helemaal niks aan. Erg fijn bij onbekende stukken.....Gelukkig zijn de meeste dingen tutti, dus als ik me vertel kan ik zo weer inspringen. Geen probleem. Na de repetitie is Roddy (de hoboïst) meegekomen. We hebben samen met Hw de film "fracture" met A. Hopkins gekeken. Erg leuk!
Daarna zijn we bij Hw's ouders gaan eten, Qiang was er ook.
Ik was vanmiddag weer behoorlijk "schoonoudersmoe". Jongejonge, wat kunnen die mensen doorzagen over de meest onnuttige zaken, grrrrrr. Helaas zijn ze aan de andere kant weer heel aardig, zodat je niet eens fatsoenlijk geïrriteerd kan blijven. Dat is dus het klassieke prototype van Chinese ouders. Hopelijk wen ik er ooit nog eens aan.....

Geen opmerkingen: