donderdag 6 september 2007

Mittwoch

Nounou, zit je om 10 uur helemaal klaar om te repeteren, zegt de dirigent dat alle blazers tot aan de pauze koffie kunnen gaan drinken omdat hij eerst met de strijkers alleen wil werken.
Ach ja, niks doen en toch betaald krijgen is zo erg nog niet ;) Alleen is er helaas geen koffie te krijgen in het muziekgebouw. Alleen warm en koud water, mmmmmm, wel gratis.
Na de pauze heb ik ook niet zoveel hoeven spelen. Om 13.15 ben ik aangeschoven bij Hw's ouders voor de lunch. Mijn telefoon deed heel vreemd vandaag; ik kon zelf niet bellen, alleen gebeld worden. Nu gebruik ik een heel oud toestel wat wel goed werkt. Als mijn loon binnen is, ga ik op zoek naar een nieuwe.
Om 16.00 belde Roddy dat hij bij de poort stond. Ik ben hem op gaan halen. Hij was helemaal onder de indruk van de oude wijk naast onze flat. We zijn dus met hem gaan wandelen. Op een gegeven moment zijn we de rivier overgestoken en hebben we koffie gedronken naast het Landmark hotel (even wat info voor de kenners). Daarna zijn we teruggeslenterd en hebben we bij een restaurant net buiten de compound gegeten. Toen zijn we naar boven gekomen om een filmpje te kijken, maar die jongen viel bijna in slaap. We hebben hem dus maar in een taxi gezet nadat Hw de chauffeur duidelijke instructies had gegeven. Het was erg gezellig. Qiang was ook nog even langsgekomen om kennis te maken. Zij komt ons zaterdag na de rep. ophalen om te lunchen en een Chinees lesboek uit te gaan zoeken.

Geen opmerkingen: