maandag 15 oktober 2007

Domingo

Nounou, dat was me een dagje wel! Er waren heel veel nieuwe stukken, die ik nog nooit gespeeld had....Ze waren op zich niet moeilijk maar het waren er veel tegelijk.
Een selectie: Tchaikovsky- Bloemenwals, Suppe-Leichte Cavalarie, wat Chinese stukken, Rossini- Willem Tell. Ook hebben we ouverture Candide van Bernstein nog een keer gespeeld. 's Middags hadden Clarke en Mickey les en om 19.00 heeft Qiang mij naar Xinghai gebracht. Om 22.00 was het concert afgelopen. Het ging redelijk goed. Daarna heb ik nog gezellig met Nederland gekletst.....Nu zit ik met m'n laptopje op bed ZONDER de airco aan. Het was daadwerkelijk lekker weer vandaag. Toch nog een graadje of 29 maar met een flinke wind. Ik heb vandaag voor het eerst een lange spijkerbroek gedragen zonder te smelten :) Ook zowieso de eerste keer dat ik weer eens een lange broek aanhad, hahaha.

1 opmerking:

Ilse zei

He Jokie!

Ben weer ff aan het bijlezen op je site... Stuur je zo een uitgebreidere mail...
Probeer niets aan te trekken van druktemakers... laat ze maar lekker!

X Ils