dinsdag 16 oktober 2007

maanantai

Zo nu en dan is het ook rustig in bus.....Mooie "hardhouten" vloer he?
Vanmorgen ben ik met Hw daglenzen gaan kopen. We zijn eerst mijn ogen gaan meten bij een winkel die bij een ziekenhuis hoort. Daar hebben we lenzen besteld (mijn sterkte hadden ze niet meer op voorraad). Daarna kwamen we in China Plaza langs een andere brillenwinkel waar Hw meteen een reclame voor daglenzen spotte. In die winkel heb ik 15 paar lenzen gekocht. Ik kreeg er 5 paar gratis bij.
Als de andere lenzen binnen zijn kan ik proberen welke het meest comfortabel zijn.
Vervolgens liepen we langs een horlogewinkel.......voel je 'm al aankomen ;)? We zijn inderdaad naar binnen gegaan. Er waren horloges tussen 150 en 5000 RMB te koop. Ik heb een erg leuk (al zeg ik het zelf) Snoopy horloge uitgezocht: roestvrij staal met een beetje bling en Snoopy discreet op de wijzerplaat. Het duurde erg lang voordat het bandje op maat gemaakt was. We hebben de taxi naar huis genomen maar we zijn meteen naar mijn schoonouders doorgelopen voor lunch. 's Middags ben ik naar de voetenmassage geweest en heb ik mijn haar laten wassen. Heel relaxed! Daarna heb ik wat gelezen en piano gespeeld. Straks moet ik eigenlijk wat rietjes inspelen. Ik hoop dat mijn embouchure hersteld is van de aanslag van gisteren.

2 opmerkingen:

Posti zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
peter zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.