vrijdag 26 oktober 2007

csütörtök

Hallo allemaal! Vandaag waren we om 14.30 al klaar met repeteren. Morgen gaan we blijkbaar een Chinees stuk repeteren. De blazers hoeven alleen 's morgens. Er is volgende week vrijdag nog een concert bijgekomen waar dit stuk (geweldige berg Kunlun) voor de eerste keer gespeeld gaat worden. Geen premiere hoor, alleen de eerste keer voor het orkest.

Morgenmiddag is het hoog tijd voor een winkeluitstapje :)
Vandaag ben ik een hele dag door niemand geduwd! Hihi waarschijnlijk omdat ik vanmorgen de taxi heb en gepakt en het vanmiddag niet druk was in de bus........
Ook heb ik maar weer eens een yogales gevolgd. De laatste poging was vorige week vrijdag toen de leraar niet kwam opdagen. Het was een leuke les met een paar "coole moves". Ik ben nu best blij want een hele moeilijke lukte bijna ik had alleen een handdoekje nodig om mijn handen weer bij elkaar te krijgen. Dat mocht van de jufffrouw hoor :P Ik heb nu wel een raar gevoel in mijn rug, gek he? Na de les ben ik naar het huis van Hw's ouders gegaan. Hw en zijn vader kwamen pas om 20.00 terug van hun zakenreis. We hebben heel sociaal op hen gewacht met eten. Nu ben ik Turandot aan het luisteren en met "Nederland" aan het chatten. Zo meteen begint "Ghostwisperer" dat gaan we gezellig samen kijken. Wel lekker dat ze wat onvertaalde Engelse series op TV hebben!

Geen opmerkingen: