zaterdag 27 oktober 2007

péntek

Hallo vanuit het Verre Oosten! Ik wil jullie niet depressief maken ofzo maar het was vandaag weer eens 30 graden....Het is om 9.30 al te warm om even van de zon te genieten. In de schaduw is het wel lekker. Ik doe mijn best om wat warmte jullie op kant te laten komen. Ik hoorde deze week al akelige berichten over ijs op autoramen, brrr! De repetitie vandaag was wel bijzonder relaxed; om 10.00 begonnen en om 10.45 kregen de blazers al vrij :) We hebben 2 Chinese stukken doorgespeeld en dat was het wel zo ongeveer. Ik ben met Hw gaan lunchen in de sushibar. Daarna hebben we wat gewinkeld. Ook zijn we gaan tennissen. Dat was behoorlijk heet en mijn voeten plakten regelmatig vast aan de baan. Het is hier nu ook al vroeg donker. Het is nog altijd een beetje rare gewaarwording dat het dan toch nog behoorlijk warm is.
Met mijn Chinees gaat het de goede kant op. In de taxi kan ik de te nemen route al met de chauffeur doornemen.
Vanmiddag heb ik alvast mijn partij doorgekeken van de 2de symphony van Rachmaninov (2de). Die is toch behoorlijk pittig! Wel goed hoor dan heb ik wat te oefenen hihihi.

Geen opmerkingen: