woensdag 24 oktober 2007

kedd

Het herfstgevoel is alweer verdwenen.....Het was vandaag 30 graden en er was geen zuchtje wind. Nogal drukkend weer dus. Maar ja ik zat toch binnen te repeteren. We hebben wel onze lunch buiten op het terras bij een kioskje gegeten. Ik heb bij het kioskje maar een fles water gekocht want ik vond het een beetje raar om daar zomaar te gaan zitten. Ik ben wel onder de parasol gaan zitten want het was behoorlijk heet. In de ochtendrepetitie hebben we Turandot een keer helemaal doorgespeeld en daarmee was de ochtendrepetitie dan ook meteen afgelopen (het is een nogal lang stuk). In de middag hebben we de eerste akte gerepeteerd. Na de repetitie ben ik om 17.00 gaan tennissen met Hw. Het ging vandaag erg goed. De schoonmaakster heeft haar werk ook gedaan dus we kunnen nu genieten van een paar stofvrije uren ;)

Bij het avondeten hadden we vissticks! Mmmmm echt lekker. Voor de rest was er onderhandere soep (met voor mij een extra portie rood/oranje vruchtjes omdat ik die zo lekker vind), groenten en kip.

Nu ben ik het internet even zat. Deze blog was eerst iets langer maar toen viel de verbinding weg en zijn de wijzigingen niet opgeslagen, grrrr. Tot zover dus maar, morgen meer!

Geen opmerkingen: