vrijdag 12 oktober 2007

Quinta-feira

Hallo! Vandaag helaas geen foto want het internet is te sloom.
De repetitie vandaag was wel leuk. Ik heb nog een praatje met de solist gemaakt. Hij heet Don Luizzi en speelt pauken. Na de rep. zijn Roddy en ik met de taxi naar China Plaza (een winkelcentrum) gegaan. In het winkelcentrum bevindt zich namelijk een sushi bar! Hw is gezellig mee komen lunchen. We hebben Roddy "achtergelaten" zodat hij zelf zijn weg moest vinden. Een tijdje later heb ik hem een smsje gestuurd in het Chinees. In pinyin (fonetisch Chinees) wel te verstaan, want hij kent nog niet zoveel karakters. Gisteren heeft hij me voor het tennissen 3 keer gebeld omdat een meisje hem smsjes stuurde die hij niet begreep. Zie je het al voor je?; een Engelsman die fonetisch Chinees door de telefoon duidelijk probeert te maken?!
Uiteindelijk is het wel gelukt en heb ik hem ook smsjes terug gedicteerd. Echt grappig :) Het is trouwens nog niet zijn vriendin hoor als jullie dat zouden denken! Nou vandaag dus de test want hij kon mij natuurlijk niet om opheldering vragen. Vier uur later kreeg ik dan uiteindelijk een goed te begrijpen smsje terug. Wel een leuke manier van Chinees leren he?
Vanmiddag (17.50) ben ik maar weer eens naar de yogales geweest. Na de les liep Peiling (die mevr. die ik van de yoga ken) met mij naar de poort van de compound. Opeens was de yoga lerares er ook. Die vroeg: "waarover lopen jullie met elkaar te kletsen?" Dat hebben we dus maar even verteld. Daarna hebben we met z'n drieen verder gekeuveld.
In de categorie leuke opmerkingen enzo: er zijn al heel veel orkestleden naar me toegekomen om te zeggen dat ze mijn "nieuwe" haar mooi vinden. Aardig he?
Zo, nu ga ik "Ghostwisperer" kijken want dat is wel OK en in het Engels ;)

2 opmerkingen:

Rieki zei

Hi Joke,
Langzamerhand begin je geloof ik wel goed in te burgeren.
Leuk voor je dat je wat meer mensen begint te kennen.
Dus ze letten wel goed op je als ze zien dat je een ander kapsel hebt.

groetjes
RIEKI

Jo en Riny zei

Het nieuw haar is leuk, maar wel erg Chinees en rood.

Riny en Jo