woensdag 10 oktober 2007

Terça-feira

Hier een foto gemaakt tijdens de terugreis naar Guangzhou. Je kunt op het verkeerbord het Mickey Mouse tekentje zien. Ja, ze hebben hier ook een Disneyland.
Vanmorgen had ik vrij en heb ik voornamelijk Chinees geleerd en wat esklarinet geoefend. We hebben lunch besteld want Hw's moeder was op stap. Het duurde alleen wat lang voordat het eten kwam zodat ik met de taxi naar Xinghai moest. De repetitie was wel leuk. Esklarinet spelen is natuurlijk altijd interessant, hahaha. Het paukenconcert van Kraft lijkt me wel een cool stuk. We hebben vandaag zonder solist geoefend.
Toen ik thuiskwam zat Hw's vader op de bank omdat de poetsvrouw al hier was. Hw was weer eens tennissen. Ik ga morgen met Roddy tennissen. Het was vandaag eindelijk eens "lekker" weer. Onder de 30 graden en een stevig briesje. Ik had het in de woonkamer met de deuren tegen elkaar open zelfs even koud. De wind staat namelijk precies op onze balkondeur. Misschien wordt het dan ook hier eindelijk herfst!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha Joke!

Lunch bestellen omdat je schoonmoeder niet thuis is... hoezo onder 'het juk' van je schoonouders zitten! ;) ;)
Heerlijk toch dat het zo kan!

Groetjes, Cyrina