maandag 26 november 2007

niedziela

Een van de leuke dingen van in China wonen is dat je op zondagmorgen 10.00 al kunt winkelen! Hier een gedeelte van de aankopen van vanmorgen. Deze twee paar schoenen kosten samen 29,50 euro. Dat is nog eens redelijk winkelen he? Ik heb ook nog 2 concert"blouses/blousen(?)" gekocht. Die waren iets duurder namelijk 48 euro (samen).
Ik ben voor de eerste keer echt helemaal alleen gaan winkelen vandaag. Het ging erg goed. Het voordeel van winkelen in een winkelcentrum is dat je niet hoeft af te dingen. Daar ben ik namelijk nog niet zo goed in thuis. Ik heb nog niet zo'n goed ontwikkeld prijsgevoel omdat ik toch alles goedkoop vind, hahaha.......
16.43 Mijn nieuwe klarinetleerling is net weg en Clarke is ook weer op engelse les geweest. Beide lessen verliepen goed. Een beetje taalmoeilijkheden tijdens de klarinetles maar niets ernstigs. De jongen was vandaag ook voor het eerst alleen hier, ook eng natuurlijk! Volgens mij komt hij binnen een paar lessen wel los. Doorblazen tijdens staccato aanzetten ging al goed, wat wil je nog meer in de tweede les? Zometeen gaan Hw en ik met zijn Nederlandse baas uiteten. Hij is namelijk vandaag in Guangzhou aangekomen. Deze week gaan hij en Hw allemaal fabrieken door heel China bezoeken en ben ik dus alleen thuis.

Geen opmerkingen: