zaterdag 24 november 2007

piątek

Hier dan de beloofde foto van het oude dak. Tja, het nieuwe is toch geen overbodige luxe he?
Ik heb wel 20 minuten moeten repeteren vanmorgen, pffffff heftig hoor ;)
Daarna ben ik met Qiao (de fluitiste) gaan winkelen. Jawel hoor; naar de enorme boekenwinkel. Ik ben eigenlijk toch een behoorlijke nerd. Deze week heb ik weer 2 boeken verslonden: "five people you meet in heaven" van Mitch Albom en "the prince and the snowgirl" van Simon Cheshire. Mijn nieuwe boek gaat over het gebruik en de invloed van woorden. Tot nu toe heel interessant.
Vanmorgen ben ik om 6.20 opgestaan en ben ik buiten wat gaan sporten. In de boekenwinkel heb ik ook nog wat yoga dvd's gekocht. Eentje kost 1 euro en de andere 1,50. Ik heb ook weer een voorraad postkaarten aangelegd. De meesten kosten tussen de 5 en de 10 eurocent. Sta ik daar ook nog met Qiao te overleggen welke kaarten of dvd's ik zou nemen. Uhmmm, wat dacht je van allemaal?! Morgen hebben we weer concert. De dirigent is langzamerhand een beetje wanhopig aan het worden omdat niemand echt doet wat hij vraagt (accenten iets langer of korter/dynamische veranderingen/karakter van de muziek). Er is nog veel ruimte voor verbetering :)

1 opmerking:

Anoniem zei

zijn dat die postkaarten die ik ontvangen heb.. van die oubollige..