donderdag 8 november 2007

srijeda

Hallo! Vandaag weer eens lekker gerepeteerd....Mijn solootjes in de Carnival Ouverture van Dvorak gingen goed. Eerste spelen is toch wel heel leuk! Rachmaninov is mooi maar heel vermoeiend, ik krijg er zelfs spierpijn in mijn wangen van. Na de repetitie zijn Roddy en Ai op bezoek gekomen. We hebben een filmpje gekeken, zijn gaan uiteten en hebben daarna nog wat gekletst. Ze zijn nu net weg (21.56).
De dirigent is een Hongkongse en is vroeger de dirigent van dit orkest geweest. Ze werkt heel precies en dat is precies wat nodig is. Vandaag ben ik helemaal alleen kaartjes gaan kopen voor Mickey en zijn moeder. Dat is helemaal goed gelukt; van de datum tot en met de korting (30% omdat ik orkestlid ben) in het Chinees! Voor de rest had ik vandaag best wel spierpijn aan mijn armen van een yogahouding die gisteren voor het eerst gelukt is in de les; een houding waarbij je een arm om een knie draait en achter op je rug je handen bij elkaar moet pakken :S Maar ja....no pain, no gain !?

1 opmerking:

Ilse zei

Speel je ook de solo in Rachm 2?
Dat is ultiem toch?
Veel plezier!

X ILs