woensdag 21 november 2007

wtorek

Op dit moment zakt de zon achter de nabij gelegen flats weg. Dat gaat trouwens behoorlijk snel. Ja, de zon is nu al weg! (17.55)
Vandaag was de eerste repetitie met Michael Sanderling als dirigent. De repetities gingen wel goed en hij gedraagd zich normaal. We hebben de hele dag Tchaikovsky 6 geoefend.
Het is nu inmiddels 20.30...... er kwamen even wat dingetjes tussen. Ik heb mijn best gedaan om een mooie foto bij deze blog te plaatsen maar helaas werkt het internet niet mee. Het weer is toch echt veranderd. We hebben onze lunch mee naar buiten genomen en we werden niet verschroeid door de zonnestralen! Ze waren zelfs vriendelijk en aangenaam. Het Nederlandse zomergevoel zeg maar (van een echte zomer). Het was een graad of 25 en vannacht was het voor het eerst echt fris. Ik schat een graad of 15. Volgens het weerbericht op de borden hier in de compound zou de temperatuur vannacht tot een magere 13 graden kunnen dalen.
Vandaag hing ook het schema voor december op en dat is nogal heftig. We zijn bijna elke dag bezig. Dat is op zich niet erg, ware het niet dat er mensen op bezoek komen (pap, mam, Jolien en Jack en later Wim, Cilian en Samuel). Als pap en mam in Hongkong aankomen heb ik net even vrij. Ik ga dan ook naar Hongkong voor 2 nachtjes. Daarna moet ik meteen weer aan het werk. Maar ja, het is maar goed dat ik werk heb :) Toen deze vakantie gepland werd, wisten we nog niks!
Tot morgen maar weer en dan hopelijk met een leuke foto erbij!
p.s. aan de "zwerver": joketummers@gmail.com

1 opmerking:

Rieki zei

Kijk, bij deze temperaturen kun je nog wat doen.
Of had je het liever weer warmer gehad.
We zitten hier nu in de woonkamer met 21 graden (hebben we wel de verwarming aan).
Ik hoorde van je pap en mam dat ze half december naar jullie komen. En dat ze net voor de vrouwluw-zitting weer terug zijn.
Maak maar lekker veel plezier.

Groetjes
Rieki