donderdag 6 december 2007

Drie

Hier een stukje China. Zoals je ziet staan de palmbomen er nog fris en vrolijk bij zo begin december.
Vandaag was het weer een interessante repetitiedag; de aanvoerder heeft geen enkel woord tegen mij gezegd en mij de hele dag lang niet aangekeken. Normaal gesproken zeg ik meestal zelf eerst "goedemorgen" of iets dergelijks. Nu had ik zoiets van: "Laten we eens afwachten of hij eens wat als eerste zal zeggen". Nou, nee dus. Kortom een gezellig dagje. Ik weet echt niet wat ik met zo'n soort gedrag aanmoet.
Morgen hou ik het wat mij betreft bij "goedemorgen" en "tot ziens" dan ben ik in elk geval zelf niet asociaal. Na het werk ben ik meteen naar de bank gegaan want mijn beurs en dus ook mijn bankpasje zijn gisteren gestolen. We hebben een nieuwe rekening geopend. Anders moesten we 15 dagen op een nieuw pasje wachten. Aangezien ik op mijn rekening alleen mijn loon ontvang, was het makkelijk geregeld. Uiteraard heeft dit een handtekening of 10 gekost en minstens een stempel of 20. Daarna ben ik meteen naar Hw's ouders huis gegaan om Mahjong te spelen en om "de aanvoerder situatie" door te spreken. Een enorme vis heeft het moeten afleggen voor ons avondeten. Nu ben ik net thuis en best wel heel moe. Ik had vandaag echt zo'n dag dat je denkt: "Neeeeeee, vandaag even geen Chinees en Engels!!!!!!" Maar helaas......
Ik hoop dat jullie een leuke Sinterklaas (gehad) hebben.

Geen opmerkingen: