vrijdag 7 december 2007

Vier

Toen was het alweer donderdag..... Jaja, de tijd vliegt!
Het ging weer beter met repeteren vandaag. De aanvoerder was ook wat normaler en speelde zelfs meestal de dynamiek die er stond! Het gaat de goede kant op. Ik was om 14.40 al klaar want de dirigent bedacht zich opeens dat hij het vioolconcert ook even door wilde spelen. Geen probleem, gelukkig hoefden alleen de strijkers te blijven. In het vioolconcert spelen namelijk andere blazers die niet in het gebouw aanwezig waren. Ik ben lekker decadent met de taxi naar huis gegaan (schade:1,70 euro) want mijn schoenen zaten niet zo lekker. Daarna heb ik hier wat rondgehangen en gerelaxed. Hw's moeder is volgende week jarig maar dan is Hw in Nederland. We gaan vanavond gezellig met z'n allen naar de voetmassage (kan Hw ook relaxed het vliegtuig in).
De lunch was weer eens heel vies. Zelfs met mijn nieuwe tactiek (alle eetbare spul in de soep gooien) was het niet lekker. Gelukkig smaakt de rest van de tijd alles wel goed. Het is wel goed om een "lichte" lunch te nuttigen, hihihi.
Tot morgen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Joke,

Je hebt toch wel "goedemorgen" en "tot ziens" gezegd.
Zo'n lichte lunch is natuurlijk niet slecht, maar zet ons straks maar boerenkool met worst voor.

tot gauw,

Jolien