dinsdag 8 januari 2008

dinsdig


Hallo! Ik ben net thuis van het eerste van drie "businessconcerts". Deze serie is bedoeld voor "The bank of China". Gisteravond tijdens de repetitie kregen we een stapeltje partijen voorgezet met o.a. de Festival ouverture van Shostakovich (slik.....die had ik nog nooit eerder gespeeld en het gaat razendsnel....). Goede nieuws was dus dat we maar liefst twee repetities hadden voor dit concert (gisteravond en vanmiddag een doorloop). De rest van de avond hebben we voornamelijk aan viool en piano begeleidingen besteed. Vooral de Polonasie voor piano en orkest van Chopin was voor ons zeeeeer saai. Chopin had het orkest beter weg kunnen laten want het voegt zeer weinig toe (ook letterlijk) aan de compositie. We spelen een noot of 15 en zitten vervolgens 5 minuten naar de pianiste te luisteren. Vervolgens een noot of 10 en weer een paar minuten rust. De pianiste van vanavond speelde overigens erg goed.
Op de foto ben ik te zien met een garnaaltje. Heb ik deze foto al eerder laten zien? Ik weet het niet meer. Goed, tijd om naar bed te gaan, tot morgen en alvast goedenacht!

1 opmerking:

Anoniem zei

Getver Jo,

is dat een kreeft ofzo? Waren zit er mog alles aan?