woensdag 9 januari 2008

woonsdig

Leef luuj,
In verbanjd mit de aankommende vasteloavend hie een plat berichske oet China.
Veul plezeer mit de veurbereidingen en drink euch d'r auch mer een paar veur mich, essebleef.
Hie is alles OK, vanoavend ff wirke en dan is de daag weer om. Ut is mer leefs 24 groaje gewees vanmiddig, dat noeme ze dan winjter......waal lekker!
Hoije!

Lieve mensen,
Als jullie het bovenstaande bericht niet kunnen lezen, is er niets aan de hand hoor!
Het was vandaag 24 graden. Ik ben een balletje gaan slaan met Hw en ik had het echt heet.
Volgende week gaan we met het orkest naar een andere stad: Nanchang. We gaan op maandag en komen woensdag weer terug. We geven een concert op dinsdagavond dat bestaat uit ouvertures en walsen. Zeer relaxed dus en ik hoef ook nog eens alleen voor de pauze te spelen.
Vanavond het tweede concert voor "the bank of China".
Dag!

3 opmerkingen:

Jo en Riny zei

Joke.

Ik venj het gein plat berigske. Dat vult waal mit. Het berigske in het plat vonj ik waal fein.

Jo

Anoniem zei

Ich vindj het leuk das se toch Limburgs tieps. Ich weit allein neet of se dit hie ken leaze.

Anoniem zei

ich waal en ich ben neet oet limburg :) dus kiek maar oet ;)