vrijdag 25 januari 2008

oeps

Na de lunch heeft Hw mij naar Xinghai gebracht voor de repetitie. Normaal gesproken begint de middagrepetitie om 13.30. Vandaag om een of andere vage reden om 13.00.
Gelukkig maar dat ik altijd vroeg aanwezig ben. Ik was er om 12.53. Om 12.55 zaten al heel veel mensen in te spelen. Toen dacht ik nog: "wat raar, normaal komen ze toch pas 10 minuten voor tijd binnengedruppeld?". Oeps! Nou ja, ik had helaas dus geen inspeeltijd meer maar het ging toch wel goed. Om 14.00 stond ik al bij de bushalte omdat ze opeens nog Beethoven gingen repeteren (wist ook niemand; op het bord stond alleen Tijl). Ik heb overigens een taxi gepakt bij de bushalte want de bus was nog niet in zicht.
De dirigent blijft nog altijd rustig maar is niet al te blij. Vooral de hoorns bakken er niet veel van dit keer. Soms gaat het even heel goed maar het volgende moeilijke stukje gaat weer de mist in. De dirigent zegt dan heel teleurgesteld: "horns, that was not good....not good at all". Wel blijft hij met hun oefenen. Hij heeft dus nog hoop.
Nu zit ik op de bank, onder een deken op de laptop te tikken. Ook de wedstijd Federer-Djokovic staat op. Vannacht is het begonnen te regenen. Het is even droog geweest maar nu giet het alweer. Extra koud, brrrr.
Net ben ik bij de kapper geweest. De schade bedroeg maar liefst 3,50 euro (knippen/wassen/fohnen). Normaal kost het 5 euro maar deze maand krijg je met de VIPpas nog eens extra korting. Dat was het wel zo'n beetje voor vandaag.
Dag!

Geen opmerkingen: