woensdag 23 januari 2008

Wormpjessoep

Vanmiddag belde Hw's moeder om mij te vertellen dat we vanavond "wormpjessoep" zouden eten. Deze soep eten we zo nu en dan. De vorige keer had ik helaas mijn fototoestel niet meegenomen. Ze belde nu speciaal van te voren zodat ik dit keer wel foto's kon maken.
OK, het ziet er zo inderdaad niet superaantrekkelijk uit. Het is wel enorm gezond.
Deze wormpjes kunnen niet gekweekt worden en zijn daardoor duurder dan goud. Een gram (gedroogd) kost al snel twintig (!) euro. De wormpjes groeien uit een soort tak; dat zijn de bruine stukken aan het uiteinde. Ze versterken het afweersysteem.
Na het eten zijn Hw en ik nog naar de voetmassage geweest. Ik had dezelfde masseur als een tijdje geleden. Het moderne dansconcert gaat al niet meer door. We hebben vanmorgen wel gerepeteerd. We kunnen misschien binnenkort tijdens een kamermuziekconcert optreden.
We wachten af.....

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoe krijg je het door je keel! Ik hoop voor jou dat het echt gezond is. Ik zou het 'voor geen goud' door mijn keel krijgen!
Sterkte...

Groetjes, Cyrina

Anoniem zei

Gatver de gatver.. gezond of niet, het ziet er enorm smerig uit..

Anoniem zei

Lekkerrrrrrr. :)