vrijdag 7 maart 2008

Morgen vrouwendag...

In China vieren ze vrouwendag. Altijd op 8 maart. Prima, want morgen hebben we vrij! (De mannen ook hoor, met een half symphonie orkest is niks aan te vangen.) Zondag gaan we met alle "dames" van het orkest lunchen voor onze 2 uitvoeringen van die dag. Nu ben ik niet echt vrij morgen hoor; om 11.00 komt Clarke en om 14.00 Yong Qi. Daarna moeten we verplicht op bezoek bij de familie van Mickey. Uiteraard heeft Mickey tussendoor les. We moeten perse op bezoek omdat we na Chinees nieuwjaar nog niet zijn geweest. Erg he? Ik heb niet echt zin maar ja.
Vanmorgen om 10.00 had ik fitnessles en om 16.00 ben ik met Roddy en Gabriel (de bassist) gaan tennissen. Ik ben nu dan ook behoorlijk moe. In de concertserie ben ik rond 21.30 klaar dus dat is nog redelijk. Volgens mij heb ik vanavond ergens een maat te vroeg ingezet.....gelukkig was het niet zo ernstig. Haha, de komende 9 keer beter!

Geen opmerkingen: