vrijdag 18 april 2008

Pfff

Het gaat vandaag voor geen meter: klarinet spelen tijdens de repetitie ging niet, mijn 2de partij voor volgend concert is nergens te vinden (ik had de partij nog niet opgehaald maar volgens de bibliothecaris wel.... NIET dus! Je moet er namelijk voor tekenen en dat heb ik niet gedaan), de komende concerten speel ik alleen 2de (een concert zijn er 4 stukken, dan kan ik best een stuk 1ste spelen), de soep tijdens de lunch was een keer wel lekker maar flikker ik 'm over de hele tafel heen (Toshi's reactievermogen is prima in orde), mijn eetstokje viel 1 minuut later ook op de grond, de sleutel ging het deurslot bijna niet meer in (is alweer wat olie ingedaan), ik heb het concentratievermogen van iets wat totaal geen concentratievermogen heeft en het is pas 17.00 (en dus is de dag nog veeeeeel te lang). Er is wel hoop op verbetering want vanavond gaan "we" met de dirigent en de solist uit eten. Hoewel ik daar ook niet enorm zin in heb, gezien het al de 5de keer deze week is.
Wel grappig was dat Yu Long opeens op de repetitie verscheen. Heb ik natuurlijk meteen even gevraagd hoe dat nou met die eeuwige stroom 2de partijen zit (was nog niet geheel duidelijk). Hij had ook een ander bekend iemand bij zich waar ik nog speciaal aan voorgesteld ben (geen idee meer wie; geen concentratievermogen weet je wel). Uiteraard werd ik gepromoot als "meest chinese buitenlander". Ik stond er maar een beetje bij want het ging eigenlijk helemaal langs me heen.
Gisteravond zijn we naar Phoenix city geweest om kennis te maken met Huub en zijn chinese vrouw. Huub is de baas van een nederlands bedrijf dat industriele waterfilters maakt. Het was gezellig maar erg laat. We (Hw, Ronald en ik) kwamen al ruim een uur te laat omdat we in een file stonden. We hebben letterlijk 50 minuten op een plek stilgestaan. Toen het weer ging rijden, reed bij ons voor in de file een busje de spiegel van een grotere bus eraf. Weer stop dus. Door een goed gecoordineerde kamikaze-actie van Hw zijn we om het zooitje heen gereden. Om 01.45 kon ik dodelijk vermoeid naar bed.
Hopelijk morgen weer wat opgewekter nieuws.......

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.