woensdag 18 juni 2008

POM p p p pompompompom

Hier het ritme van het tweede deel van De Falla. Ik vind tot nu toe het tweede deel het leukste omdat het zo lekker ritmisch is. Ja, zelfs in het GSO! Ik hoorde je wel denken ;) Om 11.40 zei de dirigent dat de blazers weg mochten. Hij ging met de strijkers een deel van de Enigma variaties van Elgar oefenen. Ik heb Hw's ouders gebeld om te vragen of ik bij hun kon lunchen. Dat was geen probleem. Tja, om tot 12.30 te wachten op een bakje soms niet nader te identificeren voedingsmiddelen (?). De repetitie ging wel OK. Helaas hebben de solisten geen spaanse pepers in hun v-o-t. Das wel jammer. Ik zit naast de eerste hoorn. Als ik iets tegen hem zeg (hier een beetje meer, hier een komma maken, hier de toon ontspannen enz.) neemt hij dat aan en probeert het dan ook te doen. Leuk he? Het programma voor volgende week is heftig: Romeo en Julia van Prokofiev, de West side story van Bernstein en twee stukken van Berlioz. In WestSS speel ik esklarinet! Het gaat constant heel hoog (regelmatig g3tjes en flatterzunge op es3). Vanmiddag heb ik daar alvast op gestudeerd. Om 16.00 had ik fitnessles. Daar ben ik net van terug. Ik ben even bij het service gebouw langsgelopen om te zien of ze een voetmassage plek vrijhadden. Er is momenteel maar 1 masseur en die was bezig. Ik heb gereserveerd voor na het eten. Morgen moet ik om 13.30 repeteren. Waarschijnlijk niet superlang want er staat 's middags ook nog een pianoconcert van Mozart op het programma. JiaYin had een concert vandaag dus hij heeft geen les gehad. Hij komt waarschijnlijk vrijdag. Ik kwam JianMing tegen bij Total Fitness en die zei dat de dochter van een vriendin ook op Engels les bij mij wil.
Onder het typen ben ik ik naar "Ritual" van Hardy Mertens aan het luisteren. Wat is dat toch een mooi stuk :)

Geen opmerkingen: