donderdag 19 juni 2008

Schimmel

Ik heb vandaag iets smerigs te vertellen. Het is eigenlijk te vies voor woorden maar er is niets aan te doen. Omdat het al wekenlang vochtig en warm is beginnen allerlei dingen te schimmelen. Getverdemme! Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel aan schimmel :( Zo smerig, brrrr. Het heeft ook niks te maken met het aantal keren dat je schoonmaakt. Door de constant hoge vochtigheid (tussen de 80 en 99%) groeit het spul als kool (haha, bij wijze van spreken dan). Lijst van beschimmelde zaken: de boekenkast bij Hw's ouders, twee jassen van Hw die buiten de kast ophingen, mijn klarinettas (tot mijn grote schaamte totdat ik ontdekte dat je er echt niks aan kunt doen), een paar rieten, hoesjes van diverse dingen en ik ben bang dat ik nog niet alle schimmel ontdekt heb, rilbibber. Het gaat om de pluizige groen tot witte variant. Een welgemeende IEUW van mijn kant is hier wel op zijn plaats.
Om 12.20 ga ik lunchen en daarna door naar de repetitie. Vanavond gaan Hw en ik met een collega van mij (violiste) en haar vrienden tennissen. Toevallig in de buurt waar Mickey woont. Ik heb vandaag nog even met zijn moeder gebeld en ze komen even langs om te kijken/kletsen. Nu maar hopen dat het DROOG blijft. Net heb ik weer esklarinet geoefend: Mahler 3 en de WestSS. Vanmorgen had ik overmatig last van de zwaartekracht; ik lag platgedrukt op bed en het heeft een tijdje geduurd voordat ik mij staand op deze donderdag de negentiende kon vertonen ;)

1 opmerking:

Anoniem zei

Pas maar op dat je klarinetten niet gaan schimmelen...
Ach, gewoon zo sterk 'toeteren', dat die schimmel geen kans krijgt om zich te hechten!

Sterkte...

Groetjes, Cyrina