zaterdag 30 augustus 2008

Het mysterie van de schaatswinkel

Vorige maand toen ik met Emelie aan het winkelen was, kwamen we een schaatswinkel tegen. Diep "confused" waren wij hierover. Een schaatswinkel in de subtropen?!? We snapten er niks van. Dit aangrijpende mysterie is gisteren opgelost. Gisteravond was het etentje met de familie van Mickey bij de nieuwe zaak van Tiger Prawn, 500 m van de orginele zaak af en net zo afgeladen vol. Maar dat is even een zijstapje, we hebben inmiddels een mysterie om op te lossen!
Wat blijkt: op de 8ste verdieping van het winkelcentrum ligt een ijsbaan. De ijsbaan ligt midden in het gebouw. Vanaf de lagere verdiepingen gezien lijkt het het dak. Waar normaal de open ruimte tussen de ballustrades is, ligt de baan dus. Er waren best veel mensen aan het schaatsen.
Erg surrealistisch!!
Vandaag ben ik aan het niksen. Nou ja, "niks"...... Vanmorgen had ik een facial en dat was erg lekker. YongQi heeft les gehad. Voor de rest ben ik wat op de computer aan het klooien en aan het lezen. Ff een soort rustdag dus. Ashan belde net dat ze ziek is. Misschien ga ik morgenvroeg wel een uurtje met Hw tennissen want de baan is al gereserveerd. We zien het morgenvroeg wel.
Momenteel heb ik leuke fanfare/harmonie muziekjes opstaan, lekker nostalgisch en "limburgs/europees".

Voor een wandelingetje rond de concertzaal kun je terecht op:

http://gz.city8.com/panosearch-pid441718_CZHB-ptz144.
064953536809_9.79891282429442_90-ctps-sn_city8.html

(even highlighten en kijken of je de twee delen nog achter elkaar moet plakken....ligt aan de computerinstellingen)

Tot morgen!

Geen opmerkingen: