donderdag 21 augustus 2008

Jetlag

De jetlag is ook aangekomen.... :S Om 4.30 sliep ik nog steeds niet. Om 8.30 belde Hw's vader al op, grrrrr. Nu ben ik maar opgebleven want om 10.30 ga ik fitnessen (hard nodig na zo'n vakantie). Ik had nog niet verteld dat ik op de eerste avond terug al naar de voetmassage ben geweest. Dat was heerlijk en ik was bijna in slaap gevallen! Die avond was er ook turnen op de Olympische Spelen. Voor het eerst hebben we op de bank voor de t.v. zitten te eten. Dat was erg grappig want dat was echt een unieke gebeurtenis. We zijn wel aan de tafel begonnen te eten. Vanavond gaan Hw's moeder en ik een facial doen bij een nieuwe spa aan de zijkant van de compound. De openingsaanbieding is dat je voor 10 RMB een facial of een massage kan proberen. Onder het schrijven ben ik ook lekker een dragonfruit aan het eten.

14.57
Het is vandaag werkelijk bloedheet. De gevoelstemperatuur ligt rond de 47 graden.....wel heftig hoor. De thermometer in de woonkamer geeft 33 graden aan. Het schijnt dat er morgen een tyfoon langskomt. De dagen van tevoren is het dan altijd erg benauwd. Het fitnessen ging goed. Alleen bij de laatste buikspieroefeningen sloeg de vermoeidheid toe. De laatste sets hebben we maar laten zitten want het was echt op. Ik ga zo bij hoge uitzondering de airco overdag aanzetten. Hw is druk aan het werk.

Geen opmerkingen: