vrijdag 22 augustus 2008

Spa

Zoals je ziet, is China toch aan het "verwesteren".
Het is 6.39 en ik ben al sinds 5.30 wakker. Net heb ik lekker op het balkon uit staan te waaien. De temperatuur is heel aangenaam nu. Misschien komt die tyfoon er echt wel aan. Het was leuk bij de spa gisteren. Ik heb nu een klantenkaart gekocht waardoor ik per behandeling (facial, massage of mini sauna) 43 RMB betaal. Dat is nog eens leuk naar de spa gaan he?

16.34
OK, het waait toch wel extreem hard nu. Een tyfoon is eigenlijk hetzelfde als een orkaan (alleen op een ander werelddeel).......Ik blijf toch maar binnen vanavond. Eigenlijk heb ik een feestje maar nu blijkt dat Maarit gisteren ontslag heeft genomen bij die club en Roddy (superjetlagged want hij is net terug) wilde eigenlijk ook wel thuisblijven. Later misschien meer tyfoon updates!

21.09
Nou het valt toch allemaal reuze mee. Het blijft wel hard waaien maar voor de rest gebeurd er niet zo veel.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Joke,
Lekker gezellig gebabbel van je en lees ik het dan ook allemaal.
Trouwens die foto die je op SPL had genomen, heel goed gelukt, maar wie was nou die oude grijsaard?
Daar komen we nog wel een keer achter!
En massages voor een eurotje als intro, daar teken ik direct voor, gouden tijden gaan voor mij aanbreken als ik daar ben, yes!
Groeten en zal proberen op elk blog schrijven van je te reageren
pieter tapperwijn
P.S. Heeft Haiwan al getennist, after all... of course what else?