maandag 22 september 2008

Drukkend

Dat is het weer van vandaag. Het is namelijk pre-tyfoon weer: hot, sticky and yucky.
Maar ja genoeg over het weer want daar valt toch niks aan te doen ;)
We hebben vanmorgen lekker gerepeteerd met het trio. Daarna ben ik met Michael gaan lunchen bij een Thais restaurant. Roddy had een zeer korte nacht gehad (zeg maar alleen een morgen) en ging na de repetitie slapen. Vanmorgen heb ik me lichtelijk asociaal moeten gedragen. Ik wilde een taxi pakken om te gaan repeteren en had me netjes achter de mensen die al stonden te wachten opgesteld. Komen er ik weet niet hoe veel mensen doodleuk "voorkruipen" (een stuk verder na links staan om eerder een taxi aan te kunnen houden). Daar had ik dus even geen zin in en ik ben alle "nieuwkomers" langs gelopen. Zo had ik dus toch nog snel een taxi te pakken. Wel jammer dat het hier zo moet. De verkantonizering slaat hard toe bij mij. "Mei banfa" zeggen ze hier dan. Dat betekend zoveel als "niks aan te doen". Ja, je kan ook blijven staan maar dan sta je er een half uur later nog! Ik ga nu genieten van de airco want het is 22.35 en nog steeds dik boven de 30 graden. Goeienacht :)

Geen opmerkingen: