zaterdag 25 oktober 2008

Bezoek

Dit zijn Daniel (viool) en Emma (piano).
Hier Roddy en Emil (klarinet). Hij kijkt een beetje moeilijk want het was wel erg hoog voor hem bij mij thuis! Hij heeft het overleefd maar vond het wel doodeng. Op deze foto wordt hij dan ook afgeleid met de partij van Mahler, hihi. We zijn samen gaan lunchen en winkelen. Emma en Emil zijn vanavond ook nog even langsgekomen bij Dilletante (de coffeeshop). Allemaal gezellig dus. Nu ben ik inmiddels wel een beetje gaar want ik was om 6.40 al aan het joggen. Om 19.00 ben ik nog even in het fitnesscentrum geweest. Daar was een show omdat deze locatie 3 jaar geopend is. Het was mij te druk en te lawaaiig dus zijn we snel naar de veel relaxtere omgeving van de coffeeshop gegaan.
Het etentje gisteravond was errug gezellig ;) De sangria vloeide rijkelijk en de leuke gesprekken ook!
Nu ga ik maar eens slapen......

Geen opmerkingen: